باباپور.اصغر
ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
باباجانی محمدی.سعیده
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
بابایی.سحر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
باجلان.اصغر
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
باجلان.اصغر
بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
بادپا.مهدی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
باروند.پونه
عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
بازآیی.قاسمعلی
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
باستانی.ایمان
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
باشکوه.محمد
ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
باشکوه.محمد
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
باشکوه.محمد
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
باقری بهروز.حسین
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
باقری کهیش.عاطفه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
باقری.سید محمد
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
باقری.هادی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بختیاری.فاطمه
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بخشنده.مهدیه
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیتهای بازاریابی (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی شهر اهواز)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
بخشی زاده برج.کبری
تعیین نوع تصمیمگیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی والس (برخوردار از منابع کم )
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
بدری.احسان
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
بدیع زاده.علی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
بدیع زاده.علی
طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
بدیعی.اقدس
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
برخورداری.علی
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
برزگرلو.داریوش
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
برقی مقدم.جعفر
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
برومندنسب.علی
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بره مقدم.مهدی
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
برهانی نژاد.عبدالرضا
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بریم نژاد.ولی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
بریم نژاد.ولی
تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
بقائی شهریور.مرتضی
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بلوریان تهرانی.محمد
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
بنار.احد
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنکدار.نرگس
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
بنی اسدی.مهدی
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
بنی اسدی.مهدی
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
بنی اسدی.ندا
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بوستان احمدی.وحید
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بوستان احمدی.وحید
تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
بهادری نژاد.محمد
ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بهادری نژاد.محمد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
بهرامی.سوسن
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
بهرامی.شهاب
تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحهگذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
بهروزی.حسین
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
بهره مند. افشین
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهزادی.محمد حسن
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بیات.شهرام
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
بیگلو.لیلا
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
بیگلو.لیلا
طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]