ب

  • باباپور.اصغر ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • باباجانی محمدی.سعیده نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • بابایی.سحر نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • باجلان.اصغر بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • باجلان.اصغر بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • بادپا.مهدی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین) [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • باروند.پونه عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • بازآیی.قاسمعلی بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • باستانی.ایمان ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • باشکوه.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • باقری بهروز.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • باقری کهیش.عاطفه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • باقری.سید محمد بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • باقری.هادی توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بختیاری.فاطمه بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بخشش.مقصود بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • بخشش.مقصود بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • بخشنده.مهدیه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت‌های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت‌های صادراتی شهر اهواز) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • بخشی زاده برج.کبری تعیین نوع تصمیم‌گیری غالب برای خرید در انواع سبک‌های روان نگاشتی والس (برخوردار از منابع کم ) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • بدری.احسان تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • بدیع زاده.علی بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • بدیع زاده.علی طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • بدیعی.اقدس شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • برخورداری.علی تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • برزگرلو.داریوش اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • برقی مقدم.جعفر رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • برومندنسب.علی همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بره مقدم.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برهانی نژاد.عبدالرضا طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بریم نژاد.ولی بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • بریم نژاد.ولی تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • بقائی شهریور.مرتضی تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارش‌گردانی وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بلوریان تهرانی.محمد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • بنار.احد تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • بنکدار.نرگس ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • بنی اسدی.مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • بنی اسدی.مهدی بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • بنی اسدی.ندا بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • بنیادی نائینی.علی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • بنیادی نائینی.علی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بوستان احمدی.وحید بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بوستان احمدی.وحید تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • بهادری نژاد.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بهادری نژاد.محمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بهرامی.سوسن نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • بهرامی.شهاب تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • بهروزی.حسین تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بهره مند. افشین طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهزادی.محمد حسن طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بیات.شهرام اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • بیگلو.لیلا مدل‏ بازاریابی‏ دیجیتال‏ در‏ صنایع‏ کوچک‏ و‏ متوسط‏ ایران‏ به‏ روش‏ فراترکیب [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]