ج

  • جابری.مریم شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جانی.محمد بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • جزایری.راضیه بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جزنی.نسرین مدل‏ بازاریابی‏ دیجیتال‏ در‏ صنایع‏ کوچک‏ و‏ متوسط‏ ایران‏ به‏ روش‏ فراترکیب [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • جعفرپور.محمود مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • جعفری فر.شیوا ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جعفری فر.شیوا ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • جعفری.بهزاد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جعفری.پژمان بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • جعفری.پژمان کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • جعفری.معصومه تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • جلال‌پور.سیده صدیقه تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا) [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • جلالی فراهانی.کامبیز طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جلالی.سید مهدی شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • جلالی.سید مهدی طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • جلالی.سید مهدی طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جلالی.مریم طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • جلالی.مریم بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • جمشیدیان.محمد امین بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • جنانی.حمید بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوادی.مجید بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • جوان امانی.ودود تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوان بخت.آرزو بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • جوانمرد.حبیب اله بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • جوانمرد.حبیب اله تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • جوانی.ملیحه توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • جوزدانی.مریم تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]