ط

  • طاهری کیا. فریز طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهری کیا.فریز طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • طاهری کیا.فریز تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • طاهری کیا.فریز طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • طاهری کیا.فریز ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • طاهری.علی مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • طباطبایی نسب.سید محمد بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • طباطبایی نسب.سید محمد تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • طلوعی اشلقی.عباس سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • طوطیان اصفهانی.صدیقه تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • طوطیان.صدیقه تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • طولابی.زینب بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • طولابی.زینب ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • طولابی.زینب ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • طولابی.زینب بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • طویلی.نوشین رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • طهماسبی آقبلاغی.داریوش بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • طهماسبی.داریوش رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • طهماسبی.داریوش بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • طهماسبی.داریوش مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]