طاهری کیا. فریز
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهری کیا.فریز
طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
طاهری کیا.فریز
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
طاهری کیا.فریز
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
طاهری کیا.فریز
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
طاهری.علی
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
طباطبایی نسب.سید محمد
بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
طباطبایی نسب.سید محمد
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
طلوعی اشلقی.عباس
سیستم پشتیبان تصمیم (DSS) برای تامین سفارش کالاهای فیزیکی مشتریان در خرده فروشی الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
طلوعی اشلقی.عباس
ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
طوطیان اصفهانی.صدیقه
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
طوطیان.صدیقه
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
طولابی.زینب
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
طولابی.زینب
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
طولابی.زینب
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
طولابی.زینب
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
طویلی.نوشین
رابطهسنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکتهای کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
طهماسبی آقبلاغی.داریوش
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
طهماسبی.داریوش
رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
طهماسبی.داریوش
بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
طهماسبی.داریوش
مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایهگذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]