مانیان.مونا
شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
مجنونیان نوش آبادی.مریم
تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مجیدی دیزج.حسن
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
مجیدی دیزج.حسن
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیلگرهای محیطی بر انگیزههای کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
محبی.سراج الدین
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
محترم.رحیم
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
محترم.رحیم
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محترم.رحیم
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمد سمسار.حسین
رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
محمداسماعیل.صدیقه
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاههای کشور
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
محمدرضایی.میثم
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
محمدزاده رستمی.جمشید
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
محمدزاده.علی
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
محمدنیا.علی
ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
محمدی آرزوچی.خدیجه
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
محمدی پور.سیامک
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
محمدی پور.سیامک
شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
محمدی پور.مجید
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
محمدی.اسفندیار
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
محمدی.اکبر
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدی.امید
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محمدی.زهرا
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
محمدی.شهریار
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
محمدی.عادله
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
محمدی.عادله
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمدی.مجید
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
محمدی.محسن
طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
محمدی.معصومه
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
محمدیان محمودی تبار.محمود
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
محمدیان.محمود
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
محمدیها.پریا
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمودزاده واشان.مهدی
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمودزاده.مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر مصرفکنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
محمودی میمند.محمد
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمودی میمند.محمد
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
محمودی.ادریس
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
محمودیان.محمود
عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
مختاران.ماهرخ
بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
مختاری.مهران
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مدیری.محمود
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مدیری.محمود
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرادی دیزگرانی.میلاد
بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مرادی موگویی.محمدرضا
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
مرادی.ساناز
بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
مرادی.علیرضا
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.ندا
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مرادى زیبا.سپیده
تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرتضی زاده.افشین
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
مرسل.باقر
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
مریخ نژاد اصل.آیدا
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مزهر ال یاسر.محمدکمال
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشایخ بخش.مهسا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
مشایخ نیا.علی
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
مشبکی.اصغر
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مشکل گشا.الهام
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
مشکل گشا.الهام
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
مشکی میاوقی.مهدی
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مصطفوی.سعادت
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مصلح.مریم
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
مصلحی.فاطمه
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
مطهری نژاد.فاطمه
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
مطهری نژاد.فاطمه
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
مظفری.افسانه
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
مظفری.امین
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
مظفری.امین
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
مظهری.شادی
بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران
[
دوره2,
شماره
2
- پاییزسال
1386]
معتمدی نیا.زهره
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
معتمدی.نگار
بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1386]
معروفی.فخرالدین
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معصوم زاده.ابالفضل
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
معصومی.شیبا
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معصومی.مائده
تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
معطوفی.علیرضا
تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
معظمی.مجتبی
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
معلمی.هانیه
همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
معلمی.هانیه
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
معلمی.هانیه
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
معلمی.هانیه
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
معین الدین.محمود
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
معین زاد.حسین
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مقامی.امیر
بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
مقصودی.محمدتقی
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
منطقی.منوچهر
واکاوی همکاریهای نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
منظمی.امیرحسین
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
منوچهری میاندوآب.ایوب
احساسات اخلاقی مصرفکننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
موجودی.امین
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
موجودی.امین
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
موسوی حقیقی.محمد هاشم
شبیهسازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
موسوی.سید علیرضا
بررسی اثرمیانجی سیاستهای سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
موسوی.سید علیرضا
تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
موسوی.سید علیرضا
ارائه مدل ارزشآفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده داراییها و نسبت گردش موجودیهای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین رشد فروش و بازده داراییها با پاداش هیأت مدیره شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
موسوی.سید علیرضا
بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین محدودیتهای تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
موسوی.سید نجم الدین
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
موسوی.علیرضا
بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
موسوی.محبوبه
بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
موسوی.نرگس
تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
موسی خانی.مرتضی
ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
مومنی.ماندان
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهدی پور اوجانی.نسترن
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهدی زاده.حسین
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهدیه.امید
درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
مهرانی.آزاده
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهرانی.هرمز
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
مهرانی.هرمز
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
مهرانی.هرمز
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مهرانی.هرمز
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرانی.هرمز
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهرانی.هرمز
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مهرانی.هرمز
ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
مهرانی.هرمز
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
مهرمنش.حسن
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهری بازقلعه.انیس
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
مهری بازقلعه.انیس
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مهری بازقلعه.عاطفه
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
مهری بازقلعه.عاطفه
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
مهری نژاد.صفیه
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مهری نژاد.صفیه
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهری.سعید
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
مهری.قدیره
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
میاررستمی.مائده
بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
میرابی.,وحیدرضا
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
میرابی.وحیدرضا
بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
میرابی.وحیدرضا
بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
میرابی.وحیدرضا
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
میراحمدی.منیر
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
میرحسینی.سید مجید
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرحسینی.مریم
بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
میرزامحمدی.امیرهوشنگ
بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرفکننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]