م

  • مانیان.مونا شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • مجنونیان نوش آبادی.مریم تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مجیدی دیزج.حسن تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مجیدی دیزج.حسن بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محبی.سراج الدین ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • محترم.رحیم تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محترم.رحیم ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محترم.رحیم بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • محمد داودی.امیرحسین شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • محمد سمسار.حسین رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • محمداسماعیل.صدیقه تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه‌های کشور [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • محمدرضایی.میثم تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • محمدزاده رستمی.جمشید بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • محمدزاده.علی تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • محمدنیا.علی ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • محمدی آرزوچی.خدیجه شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • محمدی آلمانی.امین تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمدی آلمانی.امین تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • محمدی پور.سیامک شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • محمدی پور.سیامک شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • محمدی پور.مجید بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمدی.اسفندیار رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • محمدی.اکبر نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.امید طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محمدی.زهرا تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • محمدی.شهریار ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • محمدی.عادله بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • محمدی.عادله بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمدی.مجید بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • محمدی.محسن طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • محمدی.معصومه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • محمدیان محمودی تبار.محمود روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • محمدیان.محمود بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • محمدیان.مقدسه ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمدیها.پریا شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • محمودزاده واشان.مهدی ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به روش مالتی گرندد تئوری [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده.مهدی بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • محمودی میمند.محمد تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • محمودی میمند.محمد تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • محمودی.ادریس بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • محمودی.لیلا موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • محمودیان.محمود عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • مختاران.ماهرخ بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • مختاری.مهران طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مدیری.محمود متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مدیری.محمود ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرادی دیزگرانی.میلاد بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مرادی موگویی.محمدرضا نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • مرادی.ساناز بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • مرادی.علیرضا ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.ندا بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مرادى زیبا.سپیده تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرتضی زاده.افشین بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • مرسل.باقر توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مریخ نژاد اصل.آیدا بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مزهر ال یاسر.محمدکمال تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشایخ بخش.مهسا نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • مشایخ نیا.علی بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • مشبکی.اصغر طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مشکل گشا.الهام اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • مشکل گشا.الهام ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مشکی میاوقی.مهدی نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیری‏های مديريت سود با تأکید بر ویژگی‏های شخصیتی مدیران مالی [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مصطفوی.سعادت تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مصلح.مریم شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • مصلحی.فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • مطهری نژاد.فاطمه بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • مطهری نژاد.فاطمه بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • مظفری.افسانه طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • مظفری.امین رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • مظفری.امین تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • مظهری.شادی بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • معتمدی نیا.زهره بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • معتمدی.نگار بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • معروفی.فخرالدین ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معصوم زاده.ابالفضل تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • معصومی.شیبا ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معصومی.مائده تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • معطوفی.علیرضا تاثیر رویکردهای بازار محوری و کارآفرینی بر نوآوری: مورد قطعه سازان خودرو [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • معظمی.مجتبی بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • معلمی.هانیه همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • معلمی.هانیه بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • معلمی.هانیه تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • معلمی.هانیه بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • معین الدین.محمود بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • معین زاد.حسین ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مقامی.امیر بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • مقصودی.محمدتقی تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • منصوری.سارا مطالعه رضایت‌مندی مشتری در زنجیره‌های تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان کرمانشاه) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • منطقی.منوچهر واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • منظمی.امیرحسین طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • منوچهری میاندوآب.ایوب احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • موجودی.امین بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • موجودی.امین ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • موسوی حقیقی.محمد هاشم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • موسوی.سید شهاب تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی اثرمیانجی سیاست‌های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • موسوی.سید علیرضا تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده دارایی‌ها و نسبت گردش موجودی‌های شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین رشد فروش و بازده دارایی‌ها با پاداش هیأت مدیره شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • موسوی.سید نجم الدین طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • موسوی.علیرضا بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • موسوی.محبوبه بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • موسوی.نرگس تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • موسی خانی.مرتضی ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • مومنی.ماندان ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهدی پور اوجانی.نسترن طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهدی زاده.حسین بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهدیه.امید درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم‌گیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • مهرانی.آزاده ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهرانی.هرمز واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مهرانی.هرمز بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مهرانی.هرمز الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مهرانی.هرمز بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهرانی.هرمز شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهرانی.هرمز تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • مهرانی.هرمز ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • مهرانی.هرمز بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • مهرمنش.حسن طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مهرنیا.فرید تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهرنیا.فرید تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهری بازقلعه.انیس بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • مهری بازقلعه.انیس بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مهری بازقلعه.عاطفه بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • مهری بازقلعه.عاطفه بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • مهری نژاد.صفیه ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مهری نژاد.صفیه ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهری.سعید تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • مهری.قدیره تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • میاررستمی.مائده بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • میراب خانباغی.نگین مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میرابی.,وحیدرضا طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • میرابی.وحیدرضا رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • میراحمدی.منیر طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرحسینی.سید مجید بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرحسینی.مریم بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • میرزامحمدی.امیرهوشنگ بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • میرمحمدی صدرآبادی.محمد بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • میرمحمدی صدرآبادی.محمد بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]