م

  • محمدنیا.علی ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • محمدی.محسن طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • مختاران.ماهرخ بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]
  • مظهری.شادی بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران [ دوره2, شماره 2 - پاییز سال 1386]
  • معتمدی.نگار بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1386]