م

  • محمدی پور.سیامک شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • محمدی.اسفندیار رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • محمودی.ادریس بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • محمودی.لیلا موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • موجودی.امین ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • میرحسینی.مریم بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]