محمدی پور.سیامک
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
محمدی.اسفندیار
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
محمودی.ادریس
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
موجودی.امین
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
میرحسینی.مریم
بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]