ا

  • احمدی.رضا شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • اصغری.فرشته بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • اکبری.بهزاد بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • امیدزاده.رضوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]