احمدی.رضا
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
اصغری.فرشته
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
اکبری.بهزاد
بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
امیدزاده.رضوان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]