ا

  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اجاقی.محمدامین واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اسدزاده.وحیده نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اصلی کوشا.هانیه بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اقایی.نجف طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • انوشه.مزدک نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]