ابراهیم زاده دستجردی.رضا
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ابراهیم زاده دستجردی.رضا
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
اجاقی.محمدامین
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
اسدزاده.وحیده
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
اصلی کوشا.هانیه
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
اقایی.نجف
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
انوشه.مزدک
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]