فتح اللهی.ثریا
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فروغ نعمت اللهی.بهناز
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
فریدچهر.الهام
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فندرسکی.فائزه
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فهیمی نژاد.علی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]