فاریابی.محمد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فتحعلی.متینه
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فرزام.فرید
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فضل زاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فلاح اصل.زهرا
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فنی.محمدرضا
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فیض ابادی.اکرم
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]