ف

  • فاریابی.محمد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فتحعلی.متینه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فرزام.فرید صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات" [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فضل زاده.علیرضا بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فلاح اصل.زهرا ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • فنی.محمدرضا شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • فیض ابادی.اکرم بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]