خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خانی.الهام
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خیری.بهرام
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]