خ

  • خالقی بایگی.مریم تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خانی.الهام بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]