ش

  • شاه طهماسبی.اسماعیل راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شعبانی.رضا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شکاری.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • شهابی.علی تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]