ر

  • رادفر.رضا تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • راه چمنی.احمد بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رحیمی کلور.حسین بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رحیمی.فرج اله بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رضائی ملک.محمد ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • ریسمانکارزاده.ریحانه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]