رادفر.رضا
اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
رادفر.رضا
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
رادفر.رضا
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رادفر.رضا
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
رادفر.رضا
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
رادی پور.ایمان
تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
راه چمنی.احمد
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
راه چمنی.احمد
تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
راه چمنی.احمد
تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
راه چمنی.احمد
بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
راه چمنی.احمد
بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ربیعه.سجاد
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رجبلو.سالومه
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رجبی.مصطفی
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رحمانی یوشانلویی.کمال الدین
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رحمانیان.عماد
بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
رحمانیان.عماد
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
رحمتی غفرانی.یلدا
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رحمتی.مریم
شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رحیم زاده اسفروشان.محمد
ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی کلور.حسین
بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
رحیمی کلور.حسین
طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
رحیمی کلور.حسین
بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رحیمی نیک.اعظم
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمی.زهرا
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی.فرج اله
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
رحیمی.فرج اله
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رزقی شیرسوار.هادی
رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
رستم پور.یوسف
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
رستمی زاد.سارا
بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رستمی.محمد رضا
ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رستمی.محمد رضا
ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رشیدی آشتیانی.بابک
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رشیدی چقاخور.هاشم
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رشیدی.احتشام
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
رشیدی.داریوش
بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
رضایی آسیابر.بهنام
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رضایی کلیدبری.حمیدرضا
طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرفکنندگان در انتخاب بستهبندیهای سازگار با محیطزیست با رویکرد آمیخته
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رضایی نژاد.ایرج
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رضایی.شمس الدین
تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأتهای ورزشی استان مرکزی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
رضایی.فائزه
بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رضایی.محمد صالح
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
رضاییان.علی
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
رضاییان.علی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
رضائی ملک.محمد
ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رضائی ملک.محمد
ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
رضوانی چمن زمین.موسی
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رضوانی.مهران
مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
رکابدار.قاسم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رمزی مژدهه.علی
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رمضانی قمی.محمدرضا
رابطهسنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکتهای کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
رمضانی.مجتبی
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رمضانی.مجتبی
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
رنجبریان.بهرام
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
روح الامینی.مهدی
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روح الامینی.مهدی
طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
روحانی.کارن
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
روزبهانی.بابک
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روستا.علیرضا
طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
روشن ضمیر.محمدحسین
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رومیانی.سعید
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رومیانی.مراد
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رهنما قره خان بیگلو.افشین
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رهنما قره خان بیگلو.افشین
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
ریحانی.ناهید
نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ریسمانکارزاده.ریحانه
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ریسمانکارزاده.ریحانه
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]