ر

  • رادفر.رضا اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • رادفر.رضا چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • رادفر.رضا تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رادفر.رضا تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • رادفر.رضا ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • رادی پور.ایمان تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • راه چمنی.احمد تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • راه چمنی.احمد تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • راه چمنی.احمد تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • راه چمنی.احمد بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • ربیعه.سجاد تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رجبلو.سالومه تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رجبی.مصطفی تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رحمانی یوشانلویی.کمال الدین طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رحمانیان.عماد بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • رحمانیان.عماد روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • رحمتی غفرانی.یلدا طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رحمتی.مریم شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رحیم زاده اسفروشان.محمد ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی کلور.حسین بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • رحیمی کلور.حسین طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • رحیمی کلور.حسین بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رحیمی نیک.اعظم ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی.زهرا ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی.فرج اله بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • رحیمی.فرج اله بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رزقی شیرسوار.هادی رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • رستم پور.یوسف رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • رستمی زاد.سارا بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رشیدی آشتیانی.بابک واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رشیدی چقاخور.هاشم تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رشیدی.احتشام طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • رشیدی.داریوش بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • رضایی آسیابر.بهنام نقش تمرکز بر استراتژی‌های نوآوری در تقویت تجاری‌سازی محصولات و خدمات در شرکت‌های کوچک تا متوسط (SME) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رضایی کلیدبری.حمیدرضا طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رضایی نژاد.ایرج ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رضایی.شمس الدین تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • رضایی.فائزه بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رضایی.محمد صالح بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • رضاییان.علی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاییان.علی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رضائی ملک.محمد ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رضائی ملک.محمد ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • رضوانی چمن زمین.موسی طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رضوانی.مهران مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • رکابدار.قاسم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رمزی مژدهه.علی نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیری‏های مديريت سود با تأکید بر ویژگی‏های شخصیتی مدیران مالی [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رمضانی قمی.محمدرضا رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • رمضانی.مجتبی نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رمضانی.مجتبی بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رنجبریان.بهرام بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • روح الامینی.مهدی ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روح الامینی.مهدی طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • روحانی.کارن ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامه‌های بین‌المللی دریایی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • روزبهانی.بابک به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روستا.علیرضا طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • روشن ضمیر.محمدحسین ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رومیانی.سعید طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رومیانی.مراد طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • ریحانی.ناهید نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • ریسمانکارزاده.ریحانه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • ریسمانکارزاده.ریحانه بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]