گرانمایه.مرضیه
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
گرانمایه.مریم
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
گرجی.مرضیه
اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
گل افشان یوسفی.یاسمین
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گلزار ادبی.رامین
مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
گلشنی.عباس
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
گلکاران مقدم.سمیرا
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
گله گیری زاده.عبدالرسول
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
گلی.سمانه
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
گندمی.مینا
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
گوهرجو.الهام
بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
گیلانی پور.جواد
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
گیلانی نیا.شهرام
فناوری توزیع داده ها به روش مگا و سامانه های پشتیبانی از تصمیم
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
گیوریان.حسن
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]