گ

  • گرانمایه.مرضیه بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • گرانمایه.مریم بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • گرجی.مرضیه اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • گل افشان یوسفی.یاسمین ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • گلزار ادبی.رامین مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • گلشنی.عباس بررسی نقش انگیزش‌های روان‌شناختی مصرف‌کننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی شهرتهران) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • گلکاران مقدم.سمیرا تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • گله گیری زاده.عبدالرسول ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • گلی.سمانه بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • گندمی.مینا طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • گوهرجو.الهام بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • گیلانی پور.جواد طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • گیلانی نیا.شهرام فناوری توزیع داده ها به روش مگا و سامانه های پشتیبانی از تصمیم [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • گیوریان.حسن تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران) [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]