ث

  • ثریایی.علی طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ثمری.داوود بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • ثناگوی محرر.غلامرضا طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ثناگوی محرر.غلامرضا ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]