داداش زاده.عرفان
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دانش شهرکی.امیر
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دانشیان.مرجان
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
داوری.علی
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
داوری.علی
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
دبیریفرد.آریانا
تحلیل شکاف استقرار هوش مصنوعی در شرکت¬های تبلیغاتی و بازاریابی در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
درزیان عزیزی.عبدالهادی
بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
درزیان عزیزی.عبدالهادی
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
درستی.علی
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
درستی.علی
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
درودی.هما
بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
درویش.مصیب
بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرفکننده از ارزشهای درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
درویشی.مریم
بخشبندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشههای خودسازمانده
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
درویشی.مریم
رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دستاران.بهار
بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دشتی.جهانگیر
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
دلوی.محمدرضا
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
دنیائی.محمد
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ده بینی.نیوشا
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
دهدشتی شاهرخ.زهره
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
دهقان چاچکامی.محدثه
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
دهقان دهنوی.حسن
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
دهقان دهنوی.حسن
ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
دهقان دهنوی.حسن
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
دهقان دهنوی.حسن
ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
دهقان نجم آبادی.عامر
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
دهقان نیری.محمود
عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
دهقان.ارش
اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
دینی.بهروز
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]