د

  • داداش زاده.عرفان بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دانش شهرکی.امیر شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دانشیان.مرجان بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • داوری.علی تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • داوری.علی تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • دبیری‌فرد.آریانا تحلیل شکاف استقرار هوش مصنوعی در شرکت¬های تبلیغاتی و بازاریابی در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • درزیان عزیزی.عبدالهادی بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • درزیان عزیزی.عبدالهادی بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • درستی.علی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • درستی.علی بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • درودی.هما بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • درویش.مصیب بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • درویشی.مریم بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • درویشی.مریم رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دستاران.بهار بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دشتی.جهانگیر بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • دلوی.محمدرضا بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • دنیائی.محمد ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • ده بینی.نیوشا بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • دهدشتی شاهرخ.زهره عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • دهقان چاچکامی.محدثه مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • دهقان دهنوی.حسن بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌کننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • دهقان دهنوی.حسن ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • دهقان دهنوی.حسن بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • دهقان دهنوی.حسن ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • دهقان نجم آبادی.عامر بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • دهقان نیری.محمود عوامل موثر بر تفکر استراتژیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • دهقان.ارش اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • دهقانی اشکذری.محمدرضا ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • دهقانی اشکذری.محمدرضا بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دینی.بهروز تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]