پ

  • پاکدل.محمدرضا ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • پالی.سمیرا تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • پایاب.بهروز بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • پراخودی مقدم.پرنیا بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • پژمان.رضیه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پژمان.رضیه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • پشنگ.لیلا بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • پناهی وانانی.ماندانا بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • پور ابراهیمی.علیرضا چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • پور قاسمی.شهرزاد اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • پوراشرف.یاسان اله ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پوراشرف.یاسان‌اله ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • پورجمشیدی.حدیث بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • پورسلیمی.مجتبی بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • پورناصرانی.امیر تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • پورناصرانی.امیر تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • پیران. محمد جواد ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • پیرزاد.علی طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]