پاکدل.محمدرضا
ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
پالی.سمیرا
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
پایاب.بهروز
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
پراخودی مقدم.پرنیا
بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
پژمان.رضیه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پژمان.رضیه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
پشنگ.لیلا
بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
پور ابراهیمی.علیرضا
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
پور قاسمی.شهرزاد
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
پوراشرف.یاسان اله
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
پوراشرف.یاساناله
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پوراشرف.یاساناله
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پوراشرف.یاساناله
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
پورجمشیدی.حدیث
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
پورناصرانی.امیر
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پورناصرانی.امیر
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
پیران. محمد جواد
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
پیرزاد.علی
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]