ز

  • زارع زاده مهریزی.محبوبه بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • زارع زاده مهریزی.محبوبه بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زارعی.علی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زاهد غروی.مهدی مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زرگران.محمد بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • زکی پور.مهدی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • زمانی مقدم.افسانه اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • زمانی مقدم.افسانه ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی مقدم.افسانه ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • زمانی.حسام الدین نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • زمانی.شاهو تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زمانی.علیرضا طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زمانی.فرزام نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • زمانی.فرزام نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • زنجیرچی.سید محمود مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • زنجیردار.مجید بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • زنده دل.احمد بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • زنگانه.مهدی بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زنگانه.مهدی واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • زنگانه.مهدی شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • زهره وند.علی اکبر ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاه‌های خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • زیاری.آرزو بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • زیبائیان.مهسا تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]