زارع زاده مهریزی.محبوبه
بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
زارع زاده مهریزی.محبوبه
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
زارعی.علی
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
زاهد غروی.مهدی
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زرگران.محمد
بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
زکی پور.مهدی
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
زمانی مقدم.افسانه
اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
زمانی مقدم.افسانه
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
زمانی مقدم.افسانه
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطهمند
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
زمانی.حسام الدین
نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
زمانی.شاهو
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
زمانی.علیرضا
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
زمانی.فرزام
نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
زمانی.فرزام
نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
زنجیرچی.سید محمود
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
زنجیردار.مجید
بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
زنده دل.احمد
بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
زنگانه.مهدی
بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
زنگانه.مهدی
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
زنگانه.مهدی
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
زهره وند.علی اکبر
ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
زیاری.آرزو
بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
زیبائیان.مهسا
تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]