ز

  • زارعی.علی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زمانی.شاهو تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زنگانه.مهدی بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]