ک

  • کاظمی.فضل اله اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کاکائی.حمید بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کریمی.اوژن ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کوزه چیان.هاشم طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کیا کجوری.داود بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]