ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نسیمی.محمدعلی تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نوروزی زاد.زینب بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نوروزی.رسول طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • نیکو مرام.هاشم طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]