نایب زاده.شهناز
بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نسیمی.محمدعلی
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نوروزی زاد.زینب
بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نوروزی.رسول
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
نیکو مرام.هاشم
طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]