ن

  • نایب زاده.شهناز شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نایب زاده.شهناز طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجفی.سپیده شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نیکی.حکیمه مدل‏ بازاریابی‏ دیجیتال‏ در‏ صنایع‏ کوچک‏ و‏ متوسط‏ ایران‏ به‏ روش‏ فراترکیب [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]