نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
نظری.رسول
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
نیکوآبادی.حمید رضا
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]