نایب زاده.شهناز
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نایب زاده.شهناز
بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نجفی.کبری
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نژادمحمد نامقی.احسانه
رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نصراله نیا.محمد
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبدالله
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نعامی.عبدالله
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نمامیان.فرشید
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]