ن

  • نایب زاده.شهناز تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نایب زاده.شهناز بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نجفی.کبری نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نژادمحمد نامقی.احسانه رابطه بازاریابی رسانه‏ های اجتماعی با رفتار مصرف ‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نصراله نیا.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبدالله ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نعامی.عبدالله تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نمامیان.فرشید ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]