ع

  • عابدى.احسان بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عالی.صمد اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عباس علیزاده.علی تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عباسی نهوجی.مرتضی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالوند.محمد علی تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالوند.مهری مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عرفای جمشیدی.شادی مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علوی فومنی.سیده فاطمه طراحی و سنجش پیشایندها و پیامدهای رفتار خرید مصرف‌کنندگان در انتخاب بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست با رویکرد آمیخته [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]