عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
عبدلی.مریم
اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
علی عربی.لیلا
تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]