ع

  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM) [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • عبدلی.مریم اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • علی عربی.لیلا تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]