معرفي نشريه
علمی
نویسندگان محترم توجه نمایند
به منظور پرداخت هزینه های مربوط به داوری مقالات (صد و پنجاه هزار تومان) می بایست از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/864 و همچنین به منظور پرداخت هزینه های مربوط به صدور پذیرش و چاپ مقالات (سیصد و پنجاه هزار تومان) از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/866 اقدام نمایند و تصویری از صفحه واریزی همچنین کد پیگیری را به همراه فایلهای مقاله برای مجله ارسال نمایند. |
اخذ DOI " شناسه دیجیتال مقاله" از موسسه بین المللی MEDRA
کلیه مقالاتی که از تابستان سال 1401 در این مجله منتشر میشوند، دارای شناسه DOI خواهند بود.
این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
این مجله برای جلوگیری از سرقت علمی از سامانه ایرانداک (کلیک کنید) برای ارسال گزارش مشابهتیابی به فصلنامه استفاده کنند. نویسندگان محترم دقت کنند که حتما باید گزارش مشابهتیابی را که مستقیما از مشابهتیاب دریافت میکنند به فصلنامه ارسال نمایند.
از نویسندگان محترم درخواست می گردد که قبل از ارسال مقاله به قسمت اخبار و اعلانات مراجعه نموده و اطلاعیه های درج شده در سایت را به دقت مطالعه نمایند. لازم است کلیه نویسندگان، مقالات خود را فقط در تاریخ های ذکر شده فراخوان مقاله که از طریق همین سایت اعلام می گردد، ارسال فرمایند. توضیحات بیشتر در قسمت اعلانات درج شده است.
پژوهشگر گرامی
براساس آییننامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 3112 مورخ 1400/1/23 مقرر گردید مبلغ 150/000 تومان پس ازداوری و مبلغ 350/000 تومان در زمان چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
فاطمه نیک فر * ، اسماعیل حسن پور ، کامبیز حیدرزاده هنزائی ، حمید رضا کردلوییشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
مهری مهدیخانی ، سیدحسن حاتمی نسب * ، محمدرضا دهقانی اشکذری ، شهناز نایب زاده ، سید مجید میرحسینیشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
شهرام رپیسی ، محمدجواد تقی پوریان * ، مریم رحمتی ، اعظم حاجی اقاجانیشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
ایدین مهبان ، کریم حمدی * ، پیمان غفاریشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
سعید عربی ، فرشید نمامیان * ، یوسف محمدی فر ، فخرالدین معروفیشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
مینا منتخب مدنی ، یلدا رحمتی غفرانی * ، شاهرخ یوسف زاده چابک ، رحمتعلی صابری حقایقشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تبیین اثرات آستانهای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخصهای ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی
مریم صادقی سنابادی ، حسین شریفی رنانی * ، مریم امامی میبدیشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
مریم ارباب نوش آبادی ، حسن قدرتی قراآنی * ، حسین جباری ، علی اکبر فرزین فرشماره 1 , دوره 20 , بهار 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
مرتضی بقائی شهریور ، کامبیز حیدرزاده هنزائی * ، محمدعلی عبدالوندشماره 1 , دوره 19 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
امیرحسین صمدزاده ، محمد علی عبدالوند * ، محسن خون سیاوششماره 2 , دوره 16 , تابستان 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
ندا اصلانی ، لیلا آندرواژ * ، کیومرث آریاشماره 2 , دوره 19 , تابستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
متینه فتحعلی * ، بهرام خیریشماره 1 , دوره 1 , پاییز 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
زینب شعبانی نژاد ، احسانه نژادمحمد نامقی * ، حسن اسماعیل پورشماره 4 , دوره 18 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
عباسعلی حاجی کریمی ، فاطمه کریمی جعفری * ، شهین یزدانیشماره 2 , دوره 17 , تابستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
اکبر شیدائی حبشی * ، علیرضا فضل زاده ، محمد فاریابیشماره 3 , دوره 9 , پاییز 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
سپیده مرادى زیبا ، جواد عباسی * ، رضا رادفر ، محمد علی عبدالوندشماره 3 , دوره 18 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
مرجان دانشیان ، شهناز نایب زاده * ، محمود معین الدین ، اکرم اقبالیشماره 3 , دوره 11 , پاییز 1395 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
فائزه رضایی ، کامبیز حیدرزاده *شماره 4 , دوره 15 , زمستان 1399