ع

  • عباسی.حامد بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عبدالوند.مهری ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عضدی.راضیه تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • عطایی.سپیده خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • علوی.سید مسلم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]