ع

  • عباسی.محمدرضا طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • عبدالعظیمی.حمید بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]