عباسی.محمدرضا
طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
عبدالعظیمی.حمید
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]