عابدین.بهاره
ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالکریمی.مهوش
ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت
[
دوره3,
شماره
2
- پاییزسال
1387]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1387]