ع

  • عابدین.بهاره ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالکریمی.مهوش ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]
  • عبدالوند.مهری بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت [ دوره3, شماره 2 - پاییز سال 1387]
  • عبدالوند.مهری شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1387]