عباسی.عباس
بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
عبدالوند.مهری
بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]
علوی.سید مسلم
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
علی پور.پروین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1390]
عماری.حسین
تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1390]