ع

  • عباسی.عباس بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • عبدالوند.مهری بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • عبدالوند.مهری بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • علوی.سید مسلم بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • علی پور.پروین بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • عماری.حسین تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1390]