عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عبدالوند.مهری
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
عسگرپور.عسکر
تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
عطایی.سپیده
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
علیلو.پرویز
طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عیوضی حشمت.علی اصغر
تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]