ا

  • احمدی.عباس راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • اسمعیلی.محسن تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • اشرفی.نیلوفر تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • امیدی.انوش بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • امیراصل.الیکا بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]