ابراهیمی.عبدالحمید
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1388]
اخلاصی.امیر
بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]
الوانی.سید مهدی
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره4,
شماره
2
- پاییزسال
1388]