ا

  • ابراهیمی.عبدالحمید ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران) [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • اخلاصی.امیر بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]
  • الوانی.سید مهدی بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره4, شماره 2 - پاییز سال 1388]