ا

  • احمدی شریف.محمود مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری‎ ‎در ابزارآلات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اخباراتی.ایمان طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ادب.حسین مدل کسب‌وکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اصغرزاده شیاده.سید عارف ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اصلانی.ندا ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • افشار کاظمی.محمد علی ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی ‏سازی شده از طریق موتور توصیه‏ گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اکبری مقدم.بیت اله واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیری مجد.مجتبی شناسایی شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای لوکس [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انصاری.راحله طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]