احمدی شریف.محمود
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اخباراتی.ایمان
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ادب.حسین
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اصغرزاده شیاده.سید عارف
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اصلانی.ندا
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
افشار کاظمی.محمد علی
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اکبری مقدم.بیت اله
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیری مجد.مجتبی
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
انصاری.راحله
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]