خداداد حسینی.سید حمید
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خدایاری.فرانک
نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خضری.محمد
طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خلیلی عراقی.مریم
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]