خ

  • خداداد حسینی.سید حمید واکاوی ویژگی‌های کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خدایاری.فرانک نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خضری.محمد طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خلیلی عراقی.مریم یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]