کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کردلویی.حمید رضا
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کریم زاده.محمدجواد
طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کسرائی.احمدرضا
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کوچک پور نصفی.رضا
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کیاپور.آزاده
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]