ک

  • کریمی دهکردی.مریم تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • کوزه گر.غلامرضا تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • کیماسی.مسعود از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]