نادری نسب.مهدی
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
نصیر.ملیکا
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
نظری.رسول
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نعیمی مجد.آرزو
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]