ن

  • نادری نسب.مهدی تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری بر روی تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده‌فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • نصیر.ملیکا از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • نظری.رسول اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نعیمی مجد.آرزو تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]