نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
نبی زاده مامانی.الناز
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نجاتی.مهرناز
تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نجفی.مهرنوش
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نظری.رسول
مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
نعلچی کاشی. علیرضا
بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نوروزی دریاکناری.نفیسه
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]