ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • نبی زاده مامانی.الناز مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نجاتی.مهرناز تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نجفی.مهرنوش ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • نظری.رسول مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • نعلچی کاشی. علیرضا بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • نوروزی دریاکناری.نفیسه خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]