ن

  • ناظمی.جمشید کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • نایب زاده.شهناز مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نجفی.فرزانه بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • نخعی.آرزو بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • نوابی زند.کامبیز ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • نیساری تبریزی.سپیده جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین) [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]