ناظمی.جمشید
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نایب زاده.شهناز
مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نجفی.فرزانه
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نخعی.آرزو
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نوابی زند.کامبیز
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نیساری تبریزی.سپیده
جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]