ح

  • حریری.مه سا بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حسنقلی پور.طهمورث طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • حسنی پارسا.الهام بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی [ دوره7, شماره 2 - تابستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]