حسن زاده.مهرداد
بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حسین زاده لطفی.فرهاد
اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حمیدی.ناصر
ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]