ح

  • حسن زاده.مهرداد بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حمیدی.ناصر ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان) [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]