کارخانه ی.ساجده
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کاری.مهرزاد
تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
کاسه گرها.مهدی
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کاظمی مهیاری.حمزه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کاظمی مهیاری.حمزه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
کاظمی.سید عباس
تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
کاظمی.سیدحسین
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
کاظمی.فضل اله
تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیره ای شهر شیراز)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
کاظمی.فضل اله
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت خردهفروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاههای افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
کاظمی.مهناز
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
کاظمی.مهناز
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کاظمی.نگین
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کاکائی.حمید
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجیگری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کاوش.کامیار
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
کثیری.سحر
تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکههای اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
کدخدایی.مژگان
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کردلویی.حمید رضا
یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کردلویی.حمید رضا
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کردناییج.اسداله
تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
کرراهی مقدم.سیروس
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کرراهی مقدم.سیروس
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
کرمی.ندا
رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
کرمیان.حامد
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کرمیان.حامد
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
کریم زاده.محمدجواد
طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کریمی جعفری.فاطمه
بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
کریمی دهکردی.مریم
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
کریمی.اوژن
ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کریمی.اوژن
ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
کریمی.آصف
تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
کریمی.آصف
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
کسرائی.احمدرضا
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کشاورزی.شهرام
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کشکی.مونا
تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کفاش پور.آذر
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کناره فرد.مریم
تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کناره فرد.مریم
تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
کنجکاو منفرد.امیر
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کوچک پور نصفی.رضا
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کوزه چیان.هاشم
طراحی مدل جامع بازاریابی ورزشهای تفریحی: رویکردی فناوری محور
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کوزه گر.غلامرضا
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
کهندل.محمد
تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کیا کجوری.داود
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1400]
کیا.علی رضا
بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
کیا.کیهان
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
کیاپور.آزاده
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیماسی.مسعود
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
کیماسی.مسعود
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]