ک

  • کارخانه ی.ساجده ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کاری.مهرزاد تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1385]
  • کاسه گرها.مهدی طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کاظمی مهیاری.حمزه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کاظمی مهیاری.حمزه ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1394]
  • کاظمی.سید عباس تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • کاظمی.سیدحسین شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • کاظمی.فضل اله تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کاظمی.فضل اله اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت خرده‌فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه‌های افق کوروش شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کاظمی.مهناز عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • کاظمی.مهناز عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کاظمی.نگین بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کاکائی.حمید بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه: اثر میانجی‌گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کاوش.کامیار پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • کثیری.سحر تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • کدخدایی.مژگان بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کردلویی.حمید رضا یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کردلویی.حمید رضا تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کردناییج.اسداله تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کرراهی مقدم.سیروس بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کرراهی مقدم.سیروس بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • کرمی.ندا رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • کرمیان.حامد بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کرمیان.حامد بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • کریم زاده.محمدجواد طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کریمی جعفری.فاطمه بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کریمی دهکردی.مریم تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • کریمی.اوژن ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کریمی.اوژن ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کریمی.آصف تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • کریمی.آصف تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران) [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • کسرائی.احمدرضا مدل کسب‌وکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • کشاورزی.شهرام بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان [ دوره7, شماره 4 - زمستان سال 1391]
  • کشکی.مونا تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کفاش پور.آذر تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کفاش پور.آذر موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • کناره فرد.مریم تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • کناره فرد.مریم تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1393]
  • کنجکاو منفرد.امیر مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • کوچک پور نصفی.رضا ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کوزه چیان.هاشم طراحی مدل جامع بازاریابی ورزش‌های تفریحی: رویکردی فناوری محور [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کوزه گر.غلامرضا تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • کهندل.محمد تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کیا کجوری.داود بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کیا.علی رضا بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • کیا.کیهان رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • کیاپور.آزاده ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در رفتار مصرف‌کنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کیماسی.مسعود از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • کیماسی.مسعود نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]