غریب نواز.نادر
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
غریب نواز.نادر
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
غریب نواز.نادر
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
غفاری آشتیانی.پیمان
تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
[
دوره16,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
غفاری آشتیانی.پیمان
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
غفاری آشتیانی.پیمان
ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک)
[
دوره6,
شماره
1
- بهارسال
1390]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
غفاری.پیمان
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غفاری.پیمان
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غفاری.فرهاد
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
غفاری.محمد
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
غفاری.هادی
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
غلامی.بهمن
بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
[
دوره6,
شماره
3
- پاییزسال
1390]
غلامی.عبدالخالق
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
غلامی.نیره
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]