غ

  • غریب نواز.نادر الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • غریب نواز.نادر تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • غریب نواز.نادر طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • غفاری آشتیانی.پیمان تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل) [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه [ دوره7, شماره 1 - بهار سال 1391]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • غفاری آشتیانی.پیمان تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • غفاری آشتیانی.پیمان ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک) [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک [ دوره7, شماره 3 - پاییز سال 1391]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1397]
  • غفاری.پیمان پیش‏ بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • غفاری.پیمان مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری‎ ‎در ابزارآلات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • غفاری.فرهاد بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • غفاری.محمد بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • غفاری.هادی بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • غلامی.بهمن بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء) [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • غلامی.نیره نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]