آخوندی.نسرین
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آریا.کیومرث
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزاد.ناصر
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آزاد.ناصر
تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
آزاد.ناصر
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
آزادی.سیامک
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آسایش.حمید
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آسایش.حمید
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آسایش.فرزاد
بررسی تأثیر شخصیسازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرفکننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
آشتیانی.ندا
نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنشهای رفتاری خریداران اتومبیلهای لوکس در تهران
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
آقاجانی افروزی.علی اکبر
ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آقایی کردشامی.ابوذر
بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
آقایی.محمد
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
آل مجتبی.زهرا
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل راهبردی ظرفیتهای بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]