آ

  • آخوندی.نسرین طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • آریا.کیومرث ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزاد.ناصر ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آزاد.ناصر تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • آزاد.ناصر متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • آزادی.سیامک ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • آسایش.حمید سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آسایش.حمید مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • آسایش.فرزاد بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • آشتیانی.ندا نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران اتومبیل‌های لوکس در تهران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • آقاجانی افروزی.علی اکبر ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آقایی کردشامی.ابوذر بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • آقایی.محمد تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول) [ دوره15, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • آل مجتبی.زهرا تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1393]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا طراحی‏ الگوی‏ پیشایندها‏ و پیامدهای‏ تاثیر‏ تصویر‏ ذهنی‏ کشور‏ مبداء‏ بر‏ پذیرش‏ مصرف‏ کنندگان‏ ایرانی‏ از مشتقات‏ نفتی‏ با استفاده‏ از‏ رویکرد‏ آمیخته [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1403]