آزاد.ناصر
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آزادی.سیامک
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آسایش.حمید
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آسایش.حمید
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آقاجانی افروزی.علی اکبر
ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]