خدایاری.بهناز
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خدایاری.فرانک
تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خسروی.نیره
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خوچیانی.رامین
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]