خ

  • خدایاری.بهناز مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خدایاری.فرانک تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خسروی.نیره طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خوچیانی.رامین سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]