مختاری.مهران
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مدیری.محمود
ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرادی.علیرضا
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادى زیبا.سپیده
تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفوی.سعادت
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
معروفی.فخرالدین
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مقصودی.محمدتقی
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مومنی.ماندان
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهدی پور اوجانی.نسترن
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهرانی.هرمز
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهرنیا.فرید
تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]